خيالي نيست









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

 

 

هیـــ ـچ نبَـ ــوב . . .

 

آבمـ ــش ڪَـ ـرבم . . .

 

 

بــ ـاتَعــریــف هــ ـاَے مـَ ـטּ شَخصـ ــیت پیــבا ڪَـ ــرב

 

غـُ ـرورش را مَـבیـ ــوלּ مـَ ـטּ اســت . . .

 

زیــ ـاב مَغـ ـرور شـُ ـב . . .

 

زیــ ـاב از פֿـ ـوبـ ـے هـ ـای نـَـבاشـ ــتــﮧ اش بــَ ـرایــش گــُفـ ــتم

 

بـ ــاور ڪَـ ــرב و مــَ ـرا ڪُـ ـوچَڪ בیـ ـב و َ

رَفتـــ ـــ ــ ـ

 

 

 

That Kiss by Theswardsman

خيلي دلم ميخواد به عقب بر گردمو همه چيزو درست كنم

اخه گناهم چيه ؟

چرا چيزيو كه دوس دارم از دست ميدم

خدايا كم اوردم

ناشكر نيستم خودمو سپردم دس تو

خيالي نيست

A Kiss by Kurzstrecken Photography


جدی میپرسم؛

 

“دوستت دارم“ را

 

وقتی برای هر دویمان فرستادی

 

هم من ، هم او

جداً خیانت میکردی یا رعایتِ عدالت ؟؟!!!

همدیگر رو گم کردیم


دیگه سراغمو نگیر ، که از تو هم بدم میاد

 

دلم یه چند روزیه که ، مرگ نگاهتو میخواد

 

تازگیا حس میکنم ، مال غریبه ها شدی

 

بهتره که یادم بره ، شور یه عشق بی خودی

 

بهتره که دل بکنم ، از کلک نگاه تو

جدا کنم راهمو از ، راه پر اشتباه تو

 

 


هَـــرچــﮧ اَز دســتـــ میرَود ،


بُگـــذار برود!!


چیـــزی ڪـﮧ بـﮧ التمــاس آلوده بآشـــد نمـے خواهَـــمـ ...!!


هَـــرچــﮧ بآشـــد ..


حَتـــے زنــدگـے!!!

گاهی فکر میکنم کار تو سخت تر از من است...
من یک دنیا دوستت دارم
و تو زیر بار این همه عشق قد خم نمیکنی.....!

همیشه منتظر کسی باش که تو رو با همه دیوونگیت قبول داشته باشه

و تو رو به همه نشون بده و بگه :

این دیوونه ، جیگر منه.

 

رفتنـــ بهــانه نمیـــ خواهــد ؛

بهـانهــ های مانـدنـــ که تمـامـــ شــود

کــافـیستــ ــ ـ

 

 


In life luv is neither planned nor does it happen for a reason but when the luv is real it becomes your plan for life n reason for living

 

 

مثل عکاســی ماهر نگاهت میکنم

از نزدیک ترین زاویه ممکن،

و سرت را دقیقا” رو به رویم نگه می دارم

خورشید را روی صورتت پخش می کنــم

و در ذهنم

از امروز تو عکس می گیرم،

برای روزهایی که نیستی!!

 

 


 

من همونم كه يه روزي واسه چشمات خونه ساختم

 


به نگاه مهربونت دلمو بدجوري باختم

چيز تازه اي ندارم كه به پاي توبريزم

دست خوب مهر

 

 

 

 

بوني ياورت باشه عزيزم

 

 خداحافظ برو عشقم، برو که وقت پروازه
برو که ديدن اشکات، منو به گريه ميندازه
نگاه کن، آخر راهم، نگاه کن، آخر جادست
نميشه بعد تو بوسيد، نميشه بعد تو دل بست
منو تنها بذار اينجا، تو اين روزاي بي لبخند
که بايد بي تو پرپرشه، که بايد از نگات دل کند
حلالم کن اگه ميري، اگه دوري، اگه دورم
اگه با گريه ميخندم، حلالم کن که مجبورم
نگو عادت کنم بي تو ،که ميدوني نميتونم
که ميدوني نفسهامو، به ديدار تو مديونم
فداي عطر آغوشت، برو که وقت پروازه
برو که بدرقه داره، منو به گريه ميندازه
برو عشقم، خداحافظ ،برو ،تو گريه حلالم کن
خداحافظ برو اما ،حلالم کن، حلالم كن 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|6 / 12برچسب:,| 12:12|S.B|
Zhandark